Posted by: victorblog | 12 December 2008

Ebu.ro- tot ce are butoane

reviewDesignul este drăguţ şi simplu. Foarte simplu şi eficient.
Motto-ul e potrivit unui magazin de electrocasnice, dar tot nu m-am dumirit de la ce vine ebu. O fi vreo prescurtare in engleză.
M-am mutat pe Victorblog.ro
Acum să încercăm să ne cumpărăm, spre exemplu un Notebook. Nu am în minte un brand, dar ştiu cam ce vreau: ieftin şi bun.

Am în topul paginii un toolbar foarte ajutător: aleg PC/Notebook. Până şi orbii pot vedea foarte clar. Apoi îmi apar rezultatele pe care le pot filtra după cum vrea brandul muşchiu meu: după brand 🙂 , tip procesor etc. Fiecare categorie de produse are propriile filtre, pentru a ajuta la căutare. Iar dacă nici aşa nu am găsit ce trebuie, am la îndemână funcţia de căutare.
O chestie foarte ajutătoare: wishlist-ul. Adică acolo bagi produsele pe care le vrei, dar momentan nu ai bani să le iei. Sau pur şi simplu te mai gândeşti.
Dacă eşti în dubii şi nu prea ştii care produs e potrivit pentru tine ai opţiunea de a compara mai multe produse.

Să zicem că am ales acest produs potrivit pentru un student cu muuuulte proiecte, laboratoare şi alte chestii dăunătoare sănătăţii.
Comanda se realizează doar in 3 paşi simplii (cu condiţia să ai deja un cont).
Plata se face prin ramburs, prin ordin de plată sau online cu card de credit (asta cică e în curs de implementare). Cam naşpa pentru că eu chiar vreau să comand de pe net folosind cardul. E mai simplu, mai rapid şi mai sigur!

Acest articol participă la concursul de review-uri organizat de ebu.ro.


Responses

  1. te-ai vandut ! 🙂

  2. eee, şi tu… e doar un concurs. şi precum ai văzut am încercat sa fiu cât de cât (subiectiv) obiectiv, adică nu să laud încontinuu site-ul… are si minusuri si plusuri.

  3. Aia se cheama obiectivitate.

  4. mda, ai dreptate… graba strica treaba.

  5. […] 3 pct. 5 http://www.l3st.com/2008/eburo-tot-ce-are-butoane.html 2 pct. 6 https://nelimitat.wordpress.com/2008/12/12/eburo-tot-ce-are-butoane/ 1 pct. .mainDivB { font: normal 13px/normal “verdana”, “lucida sans”, “lucida grande”, […]

  6. Felicitari!

  7. mda deabia am luat si eu un punct.
    mersi!

    M-am mutat pe victorblog.ro

  8. […] 3 pct. 5 http://www.l3st.com/2008/eburo-tot-ce-are-butoane.html 2 pct. 6 https://nelimitat.wordpress.com/2008/12/12/eburo-tot-ce-are-butoane/ 1 […]


Leave a comment

Categories