Posted by: victorblog | 22 September 2008

Exerciţiu pentru memorie

Acest exerciţiu este recomandat celor care uită des:

Îl puteţi găsi la adresa asta, iar pentru că instrucţiunile sunt în limba chineză, le voi explica eu mai jos:

1. La început veţi vedea 3 cifre pe ecran. Apoi imaginea va dispărea, lăsând locul unor cerculeţe, amplasate exact pe locul în care erau cifrele.

2. Dumneavoastră trebuie să apăsaţi pe cerculeţe în aşa fel încât să descoperiţi cifrele în ordine crescătoare. Spre exemplu în imaginea de mai sus, dacă ati nimerit cerculeţul corespunzător cifrei 3, aţi greşit deoarece 2 este mai mic şi trebuia selectat primul.

3. Dificultatea creşte de la un nivel la altul. La început vor fi pe ecran 3 cifre, apoi 4 şi aşa mai departe.

4. Modalitatea de punctare nu prea am înţeles-o, cert e că dacă nu greşiţi niciodată primiţi 20 de puncte, iar dacă le greşiţi pe toate primiţi 120. Scorul cel mai mic este cel mai bun.

Mie mi-au ieşit 23 de puncte. Apoi am trişat şi am reuşit să ajung la 20 de puncte. Voi cât aţi făcut (fără să trişaţi)?


Responses

  1. 28. La prima incercare… Fara sa trisez !😛

  2. da cum poti trisa la jocul asta ??
    eu nu am trisat adica nu stiu cum =))
    si am facut 56

  3. si a doua oara 36 ….😦

  4. pai poţi face print screen in momentul în care apar cifrele. dai paste în Paint şi apoi apeşi pe cerculeţele corespunzătoare.

    oricum, nu trişaţi! e un exerciţiu foarte bun pentru memorie.

  5. unde gasesc jocul asta ?????????

  6. păi scrie în post unde îl poţi găsi…

  7. nu vreau sa ma laud sau ceva, dar am facut 20 de puncte din prima

  8. am facut 38 din prima dar asta e la 6 dimineata nedormit de ceva timp🙂

  9. yo am castigat 40 de puncte fara sa trisez

  10. Din păcate nu pot deschide de pe tel meu.
    Probabil nerelevant dar este in japoneza.

  11. 32 din prima si fara trisat si din a doaua 34 :)))

  12. doua … pardon:D

  13. 26 puncte fara sa trisez :Dsincer ma asteptam la un rezultat mult mai prost

  14. amfacut 23 din prima… pentru ca pur si simplu nu am apucat sa vizualizez toate cifrele din prima… erau vreo 8 cifre… si nu le-am vazut…

  15. eu am facut 53 de puncte ..da nu reusesc sa le vad pe toate foarte repede le inkid

  16. 23. Nu am apucat sa vad toate cifrele la aceea cu 8 cerculete.

  17. 37 din prima. am gresit de 3 ori

  18. am reusit 20 fara sa trisez, ce-i drept dupa vreo 7-8 incercari

  19. eu prima oara am facut 35 pct

  20. interesant joc. pacat ca uit repede:D cel mai mult am acumulat 39 de puncte nu merge sa deschid o performanta maxima

  21. Eu am avut 28 d puncte. Merci pt link.

  22. 55 din prima am memorie vizuala buna hehheee!!

  23. Felicitari, domnule Mitica! Aveti o memorie de elefant, cum s-ar zice!

  24. Din tot sufletul, Livia!


Leave a Reply

Categories

