Posted by: victorblog | 31 October 2008

Card de la ING

Care-i faza cu cardul ăsta? Promoţie pentru studenţi: îţi faci card, primeşti 30 de lei MOCA. Ei bine nu e chiar aşa. În goana lor după clienţi, băncile folosesc tot felul de tertipuri. Unul dintre ele e şi ademenirea cu o sumă de bani, motivatoare ce-i drept pentru publicul-ţintă: 30 de lei reprezintă o grămadă de bani pentru student.

Cei 30 de lei nu sunt disponibili imediat după emiterea cardului. Motivul este unul necunoscut. Altă chestie interesantă e că nu poţi retrage toată suma de pe card, deci trebuie să mai rămână minim 10 lei.

Dacă nu-ţi încarci contul cu ceva bani până la 1 ianuarie 2009, automat cardul tău se va transforma într-o cartelă nefolositoare ( adică îţi va expira cardul).

Care-i faza cu dobânzile: cică sunt 0 toate, dar nu-i chiar aşa. Dacă retragi numerar de la alt bancomat ţi se va retrage un comision de 0.5% din valoarea retrasă + 2.5 lei.  Adică, dacă vei retrage 10 lei de la alt bancomat, comisionul va fi de 2.55 lei.

La plusuri: primeşti un card cu bani pe el. Nu contează cât, e moca. Mai primeşti şi un aparat cu care poţi plăti facturile online (aparatul se numeşte Digipass Digipass 560,  un dispozitiv ce asigură identificarea şi, de asemenea, semnatura electronică. ). Nu poţi face altceva cu el, decât să-ţi genereze o parolă unică bazată pe semnătura ta. Cardul are şi element de securitate în plus: chip-ul integrat.

Cel mai mare avantaj al acestor instrumente de plată este gradul ridicat de securitate care reduce tentativele de fraudă. În primul rând, existenţa cipului împiedică copierea cardului şi creşte viteza cu care sunt procesate plăţile.

De aici.

Mai puteti citi si aici despre cum puteţi spăla digipassul.



Responses

  1. si eu imi fac =))) scot 20 si renunt =)))

  2. eu nu renunţ… dacă are toate comisioanele 0 e perfect pentru mine… şi aşa nu prea am eu destui bani, dar merge şi în străinătate şi mi pot face cumpărături online.

  3. toate bancile iti cer comision daca folosesti bancomatul de la concurenta. nu inteleg ce ce asta ar fi un dezavantaj pentru ing. fara comision inseamna ca nu platesti comisioane de administrare sau ca nu ti se iau bani atunci cand scoti la bancomat, cand platesti la pos sau pe net sau cand iti verifici soldul. eu am avut internet banking si de la brd si bcr si erau neprofesionale. si pana la urma daca nu-ti dau banii aia 30 ron imediat care e problema? oricum ti-i dau… si care ar fi ratiunea pentru care cineva si-ar face un card daca nu ar vrea sa-si puna bani pe el? Mi se pare un articol scris in zadar…

  4. @bogdan: articolul e scris pentru informarea posibililor clienţi, nu pentru a critica. eu doar am pus în evidenţă calităţile şi dezavantajele cardului, accentuând pe partea de securitate, cardul de la ING fiind printre puţinele care au chip. comentariul tău mi se pare în zadar, dacă nu-ţi place nu citeşti.

    cardul e o afacere bună, dar oamenii trebuie să ştie şi ei dacă se merită sau nu. trebuie să ştie că nu pot extrage cei 30 de ron imediat (nişte colegi de-ai mei exact asta vor să facă), ci trebuie să mai aştepţi.aşa ca informaţie, şi eu mi-am făcut card, apelând la serviciul online.

  5. Cardul e vrajeala, iti iau astia 8 RON cand depune maicata sau taicatu sau oricine…deci tot tie iti iau bani, de la 100 RON trimisi am ramas cu 92 RON..e cel mai mare comision posibil la o banca de cacat, ING SUCKs

  6. @adi: păi nu scria cumva că au comision 0? sau tu nu ai card student?
    cam prea mare comisionul

  7. au comision 0 la scoaterea banilor, dar la depunerea lor pe card iti iau 8 RON, am card ing student si e de caca! e cum se zice, reclama mincinoasa, frectie la picior de lemn

  8. […] Am cardul în mână, şi mă joc chiar acum cu digi-pass-ul. Sună bine, chiar excelent, am un card pentru studenţi cu multe avantaje, cu plată online, comisioane 0, plus vreo 30 de lei în cont (accesibili peste […]

  9. si eu mi-am facut card…de o luna si inca nu am primit banii…dar mie mi-a fost alimentat cardul si nu mi-sa luat comision.oricum sunt curioasa cand voi primii banii

  10. cei 30 de lei nu i-am primit nici eu…

  11. Trebuia sa faci comparatia asta : la 100 lei retrasi de la alt bancomat decat ing , comisionul e 3 lei.

  12. Sal … va plangenti degeaba… e cel mai tare card…
    nu exista nici un comision de depunere numerar… am depus de mai multe ori si nu mi-a luat nimik… in schimb e normal sa iti i-a comision cand retragi de la o alta banca… si in plus poti retrage toti banii… nu trebuie neaparat sa lasi bani in cont… cine va pacalit? INTERESATI-VA si apoi mai ciripiti…

  13. @razvan: ai dreptate, e cel mai tare card.
    mie mi s-a blocat contul digipass, şi nici acum nu mi s-a deblocat.
    M-AM MUTAT PE Victorblog.ro
    Acolo puteţi găsi aceleaşi articole.

  14. @Adi, comisionul de depunere este 0 la ING daca banii sunt depusi la bancomat. Exista totusi un comision fix de 7.5 lei daca banii sunt depusi la casierie.

  15. bani ii primesti in 30 de zile !
    sau cel putin asa scrie in regulamentul promotiei…
    “…in perioada de desfasurare a Campaniei,
    achizitioneaza un card ING Card Student de la oricare dintre unitatile ING Bank din Romania, va fi
    inscrisa automat la Campanie si va primi garantat din partea Organizatorului suma de 30 (treizeci)
    Ron. Aceasta suma de bani va fi virata direct in contul participantului, in termen de maxim 30
    (treizeci) de zile de la data deschiderii contului (repectiv, de la data achizitionarii cardului ING Card
    Student). …”

  16. si apropo …
    imi poate spune si mie cineva daca nu esti student nu poti sa-ti faci un astfel de card ?
    i’m waiting for a answer on http://wishsblog.blogspot.com/

  17. vezi ca ai scris multe lucruri aiurea in articol. Eu mi-am facut card din asta si puteam scoate banii de la inceput(dar nu mi-am facut card la ei ca sa scot banii si sa-l arunc), nu trebuie sa ramana minim 10 lei eu am lasat cateva zile doar 1,5 RON pe el si nu s-a intamplat nimic.

  18. @mike: articolul e făcut mai demult când nu se prea ştia mare lucru despre cardul ăsta.
    da, ai dreptate poţi scoate toţi banii de pe card. vezi că am mutat blogul la altă adresă unde am modificat deja .
    vezi aici : acest articol sau aici sau cum poţi spăla digipass-ul


Categories