Posted by: victorblog | 14 November 2008

Card de la ING-continuare

Buuun, reclama făcută de cei de la ING şi-a atins ţinta. Am cardul în mână, şi mă joc chiar acum cu digi-pass-ul. Sună bine, chiar excelent, am un card pentru studenţi cu multe avantaje, cu plată online, comisioane 0, plus vreo 30 de lei în cont (accesibili peste vreo săptămână). Sper să nu mă-nşel şi să rămân pe ING mai departe. Acolo mi-am făcut şi pensia obligatorie acum vreo câteva luni. Olandezii ştiu să vândă, şi ştiu să-şi păstreze clienţii.


Responses

  1. la cat timp dupa ridicarea cardului ai primit cei 30 de lei in cont ? astept raspuns. Mersi frumos.

  2. @catah: în contract scrie că după maxim 30 de zile. eu i-am primit în vreo 2 săptămâni, iar alţii în vreo 3-4 zile


Leave a Reply

Categories

