Posted by: victorblog | 10 July 2008

Scandale peste scandale

Proba de Bacalaureat de anul acesta a fost presărată cu o grămadă de scandaluri încă de la început. Furt de subiecte, mită, copiat pe brânci , toate acestea au fost ingredientele unei reţete de toată jena. Personal mi se pare o prostie să realizezi 300 de subiecte şi să le publici înainte. De ce nu se face cum era pe vremea când am dat eu BAC-ul? Variantele nu erau cunoscute de nimeni şi în dimineaţa examenului se trăgea la sorţi. Ei bine, au complicat şi mai mult , făcându-l foarte uşor de înşelat. Elevii care habar nu au să scrie au luat o grămadă de note mari, pe când cei care au învăţat pe brânci au luat note mai mici.Ruşine sistemului şi ruşine ministrului!

Chiar dacă BAC-ul s-a încheiat o dată cu afişarea şi rezultatelor după contestaţii, scandalurile continuă. Gardianul a publicat un amplu articol despre frauda de la BAC. Potrivit ziarului totul s-a petrecut într-un liceu în care s-a dat proba scrisă la Limba şi Literatura Română. Trebuiau să existe şi nişte probe audio dar din cauza unor probleme tehnice ale serverului ziarului Gardianul, nu am putut face rost.

(ELEV) Fac pipi, vreau si eu la toaleta. Si pachetul de tigari il cere (…) o gramada de bani are in el (in pachetul de tigari – n.r.) (…) Om da si noi, da nu stiu cine? N-ai vazut ca nici nu s-au afisat? N-avem nici o treaba (…) Hai ca i-a oprit (profesoara a oprit banii – n.r.) (…) Vrei, ma, geometrie, ceva, ca are doamna? (…) doamna profesoara (injuraturi la adresa comisiei) (…) Hai, ma, adu’ cartea incoa’… auzi? Sa nu te vada ca daca te vede numai, daca te si vede (…) te-a vazut cand o scoteai de-acolo (…) aoleu, prinde cartea (cantand) o carte mica avea (…)
(…) Da, noi asa am facut am schimbat banii de un milion, uite mai am (…) ahhhh… bai, stii ce ma gandeam? Daca dau la matematica, imi incarc creditu’ cu 20$. Asa, iau un telefon de la cineva cu hands-free, il pun in ureche, fac rost de plata… altceva nu am ce sa fac (…) merge pe copiat acolo… merge in primii doi ani, trei, la „Spiru Haret”… oricum, trebuie niste bani, nu? Trebuie sa platesti facultatea (…)
(ELEV): Doamna profesoara, manca-ti-as pisicile matale…
(PROFESOARA): Vreau sa plec in Spania, la cules de capsuni si indreptat banane…
(ELEV): La indreptat banane? Bine, doamna, facem performanta. Sa plece doamna profesoara in Spania (…)

Observ şi o greşeală haifaivăristă :

(ELEVUL) catre profesoara care s-a asezat langa el, cu ceasca de cafea in fata): Doamna Madalina, pot sa i-au si eu o gura de cafea??…

Nu pot crede că e doar greşeală de tipar. Pot să iau şi eu o gură de cafea? Prostia de mai sus am regăsit-o doar în comentariile pozelor de pe hi5 ale artiştilor de pe pitzipoanca.org sau cocalari.com .

Tipul ăsta de greşeală zgârie retina. Cum mama naibii să scrii asemenea prostii. Face-ţi, merge-ţi, manca-ţi… şi multe alte bazaconii de genul ăsta.  Porbabil şi ziaristul a copiat acum vreo 3-4 ani la BAC la Limba şi Literatura Română.

Bineînţeles cineva a încercat să creeze o petiţie online pentru, atenţie, repetarea BAC-ului. Mare e grădina!


Leave a comment

Categories