Posted by: victorblog | 24 November 2008

Golf VI

Acum vreo câteva zile, participând la un concurs la o emisiune de la Radio Braşov, am caştigat un test-drive cu noul Golf 6. Din poze şi din descrieri se pare ca este o maşină reuşita, şi dacă mâine aş pune mâna pe vreo câteva mii de euro, mi-aş cumpăra unul imediat. Momentan, cu banii strânşi îmi pot cumpăra o roată din aliaj. Fără cauciuc, normal. Mai trebuie să mai strâng vreo 6 luni bani şi pentru ăla. 🙂

Revin cu detalii şi cu poze de la test-drive.

Sursă poză :Auto-guide.ro


Responses

  1. …dar nu mai e Golful, adica masina mica, simpatica…au lungit-o si au dus-o mai mult spre passat 😐 devine tot mai mare :))

  2. da, dar e frumoasă maşina. din câte am auzit eu, şi sper să nu mă-nşel, se pare că golf 6 candidează la titlul de cea mai sigură maşină …

  3. […] cum vă spuneam aici am câştigat la un concurs un drive-test cu noul golf. Tote bune şi frumoase însă există o […]

  4. […] cum vă spuneam aici am câştigat la un concurs un drive-test cu noul golf. Tote bune şi frumoase însă există o […]


Leave a comment

Categories