Posted by: victorblog | 7 December 2008

Ninge…

Începând de azi şi până pe 4 ianuarie, ninge. Nu ştiu afară dacă va ninge, dar pe blogul meu sigur se va întâmpla. Am activat un plugin care dă impresia că ninge pe blogul meu. Probabil voi ţine activat acest plugin până când mă voi plictisi.

Cum o faceţi: intraţi în panoul de control la appearance-extra şi bifaţi căsuţa „ Show falling snow on my blog. (Only until January 4th 2009.)”.

LE: Am scos chestia asta pentru că încetinea semnificativ blogul.


Responses

  1. frumos

  2. Multumesc, cu ajutorul tau mi-am instalat si eu ninsoare, La multi ani, tie si blogului tau !

  3. @bibiguli: mersi pentru urări !


Leave a Reply

Categories

