Posted by: victorblog | 29 November 2008

Care-i legătura?

Google mi-a îndemnat mouse-ul către acest videoclip cu emo:

Chestii:

1. Grupul care interpretează melodia e din Republica Moldovă, dar ei cântă în germană.

2. Deşi videoclipul e oribil, melodia are un ritm destul de mişto. Nu înţeleg legătura dintre house (cred că am nimerit-o) şi melodiile alea emo, stil Tokio Hotel.

3. Care înţelege nemţeasca să-mi spună şi mie despre ce vorbesc ăia în videoclip.

Să nu mă înţelegeţi greşit… nu-mi place muzica emo, dar asta de sus n-are legătură… sau nu o văd eu? Sau aşa e cool în ziua de azi, să fii emo?

P.S.: Care vine mai târziu pe la mine să stăm pe întuneric?🙂


Responses

  1. stam pe intuneric ? wowww am si o lama =)))

  2. I LOVE YOU SANTA MAFFY!!!IM SANTA MAFFY FANA!!!


Leave a Reply

Categories

