Posted by: victorblog | 29 September 2008

Corpuri facultăţi Braşov

IMPORTANT: Am mutat articolul aici. Dacă doriţi răspuns la orice întrebare intraţi aici.

Continui articolul referitor la cazarea în căminele braşovene cu o colecţie de link-uri ajutătoare pentru boboci. Cum Universitatea Transilvania are corpuri întinse prin tot Braşovul, o să aveţi de umblat până găsiţi locaţia lor. Aici puteţi găsi locaţia tuturor corpurilor din cadrul Universităţii Transilvania Braşov precum si o harta utilă:

Rectoratul

Aula Universităţii

Cămine studenţeşti Colină :

C11 – mixt
C12 – mixt
C14 – mixt
C15 – mixt
C16 – fete (baie in camera, studenţi străini, regim hotel)

Cămine studenţeşti Memorandului şi aici

C1 – mixt (str. Memorandului nr. 15)
C2 – băieţi (str. Memorandului nr. 16)
C3 – fete (str. Memorandului nr. 18)
C4 – băieţi (str. Memorandumului. nr. 17)
C5 – mixt (str. Memorandului nr. 26)

C8 -mixt (str. Memorandului nr. 32)
C9 – baieti (facultatea de Silvicultură) (str. Memorandului nr. 34)
C10 – mixt (nefamilişti, studenţi merituoşi, cu probleme de sanatate şi cadre didactice) (str. Memorandului nr. 43)

Facultatea de Inginerie Tehnologică – Corpul A

Corpurile B-I  sunt situate pe Colina Universităţii lângă corpul A.

Facultatea de construcţii – Corpul J (J) – Strada Turnului ( în spatele Gării)

Facultatea de Medicină – Corpul K

Facultatea de Psihologie – Corpul K

Facultatea de Inginerie Mecanică – Corpul M

Facultatea de alimentaţie şi turism – Corpul N

Facultatea de Inginerie Electrică şi Ştiinţa Calculatorului – Corpul N

Corpul O

Facultatea de Matematică şi Informatică – Corpul P

Corpul R

Facultatea de Silvicultură – Corpul S

Facultatea de Drept şi Sociologie – Corpul T

Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport – Corpul T

Facultatea de Litere – Corpul T

Corpul V

Facultatea de Muzică – Corpul Z

Dacă am omis ceva va rog să mă anunţaţi!

IMPORTANT: Am mutat articolul aici (updatat). Dacă doriţi răspuns la orice întrebare intraţi aici.


Responses

  1. ai omis cateva corpuri…corpul G de exemplu..si corpul H…pe unde sunt?..

  2. mda, am zis la sfârşit că am omis câteva. corectez imediat.

  3. F nu e pe colina

  4. as dori sa stiu si eu daca mai sunt locuri la camin!si daca pot sa stau cu prietenul meu in aceeasi camera!noi vrem sa dam la facultatea de drept?unde vom fi repartizati si cum sunt locurile la camin,se merge pe pile?multumesc anticipat

  5. as dori cat mai repede un raspuns!

  6. corpul L unde este?

  7. corpul U unde este?

  8. Corpul L este pe colina. Corpul U este aula facultatii

  9. buna … as dori sa stiu unde este corpul U … k am examen acolo si nu gasesc nicaieri …😦

  10. Corpul U unde este? Imi spune si mie cineva?

  11. unde pot gasi si eu corpul y?

  12. despre caminul 14 camera 206 a imi poate spune cineva ceva?


Leave a Reply

Categories

