Posted by: victorblog | 15 September 2008

Campanii româneşti

Şi pentru că tot vorbeam de campanii:

Mai ţineţi minte campania de la Golden Brau? Îmi place Golden Brau, în primul rând pentru că e ieftină şi se găseşte şi la 2 litri. Apoi dacă vă uitaţi bine pe etichetă, e făcută de Heineken România. Bun, bere bună, plus campanie nouă egal multe vânzări. Am tot încercat să adun capacele şi inelele de la doze astfel încât să totalizez 100.000. Nu am reuşit, însă după vreo doua săptămâni, desfăcând o cutie, am constatat că am câştigat o doză de bere. A doua zi, am mai câştigat încă una. Şi pentru că trăim în România, centrele de premiere sunt puţine şi, bineînţeles că nu sunt niciodată aproape. Magazinul de la care am cumpărat dozele habar n-are de asemenea promoţie, pe ei nu-i interesează, ei doar îşi vând marfa. Ca să-mi revendic premiul ar trebui să mă duc la unul dintre centrele de premiere, care sunt prea departe ca să merite. Care mai e rostul acestor campanii, dacă nu-ţi poţi revendica premiul de unde ai cumpărat berea. Aşa că acum am rămas cu 2 inele care nu mai valorează nimic, pentru că deja s-a dus promoţia.

Cel mai simplu: eu dau cele 2 inele, primesc berile, iar distribuitorul se întoarce cu inelele la Golden Brau unde primeşte banii. Pentru cei care stau la oraş, e foarte simplu, centrele de premiere sunt prin toate colţurile, dar cu restul ce facem? Pentru că majoritatea zonelor rurale apreciază berea la 2 l, zic că ar fi trebuit să ţina cont şi de ei.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: