Posted by: victorblog | 13 September 2008

Regulă de bun simţ pe blog

Nu mă dau mare blogger, pentru că nu sunt, sunt un biet începător. Nu am trafic de 10.000 de vizitatori pe zi (îi fac în vreo 2 luni) , nu mă cunoaşte lumea (de-abia îi conving să intre pe blog) şi nu-mi fac renume pentru că îi critic pe toţi (pentru că mi se pare o prostie). Dar, şi aici sper să nu mă înşel, atunci când greşesc ( sper că nu prea des), recunosc greşeala şi o corectez fără să mai comentez. Ştiţi voi vorba aia: dacă 3 persoane îţi spun că eşti beat, te duci la culcare.

Deci, dacă mai mulţi cititori îmi vor spune că am greşit într-un articol, atunci voi recunoaşte şi voi corecta. Plus voi acorda  nişte scuze celor pe care îi chinui cu blogul ăsta. Asta se numeşte bun-simţ!

Multă apreciere pentru domnul Buhnici pentru că a recunoscut o greşeală, a corectat-o şi şi-a cerut şi scuze cititorilor! Când vom vedea aşa ceva şi de la alţii?


Leave a Reply

Categories

