Posted by: victorblog | 5 September 2008

Mixes.ro

Tot navigând pe bloguri am observat o campanie în plină desfăşurare foarte interesantă. Arhi, Zoso, Visurat şi Fulgerica, Piticu plus alţii fac parte dintr-o campanie de promovare a mixes.ro. Din curiozitate am intrat pe site-ul respectiv.

Din ce am observat, e o reclamă la cappuccino,  însă ideea mi se pare genială. Din ce am calculat eu şi sper să nu mă înşel, sunt 210 combinaţii diferite (adică de mixuri). Pe fiecare rotiţă sunt 9 obiecte sau personaje (sunt 7, iar 2 se repetă) care pot fii combinate între ele, dar fără ca un obiect sau personaj să se repete în combinaţie.

Pentru fiecare cod descoperit veţi putea urmări un videoclip amuzant care are ca protagonişti principali obiectele sau persoanele alese în cod. Excepţie fac combinaţiile câştigătoare care vă permit să descuiaţi secţiunea principală şi să downloadaţi rigtone-uri, wallpaper sau alte chestii interesante.

De exemplu combinaţia: MUZICĂ, BABĂ, BAIE în orice variantă, este câştigătoare.


Leave a Reply

Categories

