Posted by: victorblog | 16 June 2008

Despre fantome

Cum majoritatea publicaţiilor media din România dezbat intens subiectul “fantome” am hotărât să postez filmuleţul acesta. Nu ştiu unde se petrece acţiunea (probabil prin Spania sau Mexic după limbă), dar protagonista farsei s-a speriat foarte tare. Nu cred ca e de râs totuşi… Vedeţi la ce poate ajunge o banala farsa? In opinia mea fantomele sunt inventate tocmai pentru a speria oamenii “slabi de înger”. Cam exagerata farsa, nu credeţi?

Vodpod videos no longer available.

Link


Responses

  1. misto site

  2. Treaba ta ca nu crezi . Eu am vazut cu ochii mei in camera din casa mea in care stau si acum o chestie ca nu o pot numi lovind floarea . Mai mult de multe ori combina se aprinde singura si veioza la fel . Nici eu nu am crezut si eram contra asa ceva dar dupa ce am vazut am ramas socat si incerc sa cercetez chestiile astea .

  3. Poate uni nu cred…Dar eu cred…Mi se intampla de multe ori chestii din astea deja m`am obisnuit…Vad siluete knd imi intorc capul,usile se deschid shy se aud zgomote biozare noaptea…Incer si eu sa cercetez cu prieteni mei…Si lor li se intampla…Dani imi poti da id`ul tau…Vreau sa vb cv cu tn…

  4. Fantomele nu exista ci acestia sunt strigoi,credeti-ma pe cuvant am trecut prin asta

  5. fantomele exista!!! eu am mereu de a face cu ele le simt prezenta uneori kiar le vad ! asta mi se intampla de la varsta de 7-8 ani


Leave a Reply

Categories

